The Best Clan Of Point Blank Indonesia
 
HomeRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Poll
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Statistics
We have 62 registered users
The newest registered user is andryady

Our users have posted a total of 493 messages in 131 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 8 on Sun Sep 01, 2013 12:11 pm
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Clan *[P]erip|Heral* Point Blank on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Clan *[P]erip|Heral* Point Blank on your social bookmarking website
Members Locations
Visit http://www.ipligence.com

Share | 
 

 Berharap Gedung DPR Baru Segera Berdiri

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
arka77
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Posts : 116
Join date : 2010-07-15
Location : In u'r Heart...

PostSubject: Berharap Gedung DPR Baru Segera Berdiri   Wed Sep 01, 2010 8:11 pm

Sekali2 ngomongin pemerintahan aahhh...

Berawal dari update statusnya om Kanes... gw jd searching deh.. penasaran..
Banyak banget yg Pro n banyak juga yg Kontra... parah... mo gimana sih mereka...

[You must be registered and logged in to see this image.]

Spoiler:
 


"Kalau bicara kemiskinan ya sudah sejak Indonesia merdeka rakyat Indonesia miskin. Tidak ada hubungannya antara pembangunan gedung dengan kemiskinan,"
justru kemiskinan itu tugasnya DPR...

"Kecuali ingin agar DPR yang lebih baik juga ditunda," ???

maksudnya apa nih?....lah seharusnya yang dibenahi bukannya orang2nya, kalo gedung yang dibenahi apa hubungannya?

"Pius mengatakan, DPR bekerja untuk rakyat" ???
yakin lw pius?...

"DPR kan menganggarkan untuk rakyat, sudah ada porsinya untuk rakyat dan sudah ada porsinya untuk DPR," papar Pius.??
porsi rakyat di sikat juga x yaa..


Spoiler:
 

Kenapa ga sekalian d bikin Alexis, MO, Millez, Delta, Venus... dan lain2....


Spoiler:
 

Wew... bisa main futsal... bisa buat kebun bokap gw lumayan nanem singkong...


Spoiler:
 




Sedih gw bacanya... pdahal banyak banget orang masih susah


Mending uangnya buat mensejahterakan ini gan....
Spoiler:
 

MIRIS BANGETTTZZZ....



Sumber : KASKUS, google n sumber2 terkait...

update.. nih dia orang yg ngotot pengen cpet di bangun gedungnya

Spoiler:
 
Back to top Go down
 
Berharap Gedung DPR Baru Segera Berdiri
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Beli phone yang baru jangan jealous ye! Samsung Galaxy S4 ? Note 2?
» Baru ambik 250i. Apakh xcessorii pertama yg perlu
» DOA UNTUK MEREKA YANG BARU BELI KENDERAAN
» Pantang motor baru..Betul ke tahyul?
» Hotrod7's 'Most Recent'

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Clan *[P]erip|Heral* Point Blank :: Free Area :: OOT (Out Of Topic)-
Jump to: